ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Как да направя поръчка?

За да направиш поръчка трябва да се регистрираш на okoffice.bg, да звъннеш на националния номер за поръчки 0888 889 007.

Мога ли да направя поръчка без да се регистрирам?

Можеш да направиш поръчка и без регистрация на националния телефон за поръчки 0888 889 007.

Как да проверя направена вече поръчка?

След като успешно финализираш поръчката си, vipoffice.bg автоматично изпраща имейл с потвърждение с номера на поръчката на имейла, с който си се регистрирал на сайта. Може да видиш поръчката си по всяко време и в профила си в „История на поръчки“.

Нямам имейл с потвърждение на направената поръчка. Защо?

Възможно е да не си финализирал успешно поръчката си или имейлът с потвърждението ѝ да е в СПАМ папката на имейла, с който си се регистрирал.

Отказ на създадена поръчка

След като една поръчка е успешно финализирана и приета за изпълнение от OK Office, можеш да я откажеш като изпратиш имейл на [email protected] или изпратиш информация с уникалния номер на поръчката в чата на vipoffice.bg.

По какъв начин мога да заплатя желаните продукти?

При завършване на поръчката избираш предпочитания от теб начин на плащане: наложен платеж, банков превод или плащане с кредитна или дебитна карта.

Неуспешно плащане с карта

Ако си избрал плащане с  кредитна или дебитна карта и то е минало неуспешно, наш оператор ще се свърже с теб, за уточните детайлите.

Кога ще получа поръчката си?

До 5 работни дни в зависимост от населено място за доставка.

Получих поръчката си, но продуктите не съответстват. Какво да направя?

Ако при получаването на поръчката си установиш, че има разминаване между това което си поръчал и получил веднага подай информация като се свържеш с нас на националния номер за поръчки или с твоя търговски представител.

Условия за връщане на продукт

Съгласно чл. 55 от ЗЗП имаш право да върнеш закупени продукти. Виж пълната информация как може да направиш това Общите условия  на vipoffice.bg секция „Отказ от поръчани продукти / услуги“ и „Правото на отказ не се прилага в следните случай“.

В кой случаи не се прилага правото на отказ

Правото на отказ не се прилага в случаите описани в секция „Правото на отказ не се прилага в следните случай“ в общите ни условия.

Какво да правя в случай на дефектен или повреден продукт?

Винаги проверявай продуктите при получаване от куриера. Те трябва да са с ненарушена или повредена опаковка.
При възникване на рекламация, моля да се свържете с нас на посочените контакти

Все още имате въпроси?

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС